Kundklagomål
Trots de bästa avsikterna kan det uppstå omständigheter som ger upphov till ett klagomål. Bureau Veritas jobbar för en snabb och opartisk behandling av klagomål som en grundläggande del av förtroendeförhållandet med våra kunder. Vi ser kundklagomål som en ovärderlig hjälp för att fortsätta förbättra vår verksamhet på alla nivåer.
Ett klagomål kan lämnas skriftligt eller muntligt till alla anställda i Bureau Veritas och vi arbetar för att snabbt kunna återkomma till dig med ett svar. Våra interna regler säkerställer att hanteringen av klagomålet granskats och godkänts av en eller flera personer som tidigare inte varit inblandade i processen.
Om vi inte kan lösa ärendet inom en rimlig tid kommer vi att inrätta ett projekt för att hantera processen. Du kommer då hållas underrättad kring projektets status från början till slut.
För att lämna ett kundklagomål, klicka på knappen nedan.
Hantering av klagomål och överklaganden
Ladda ner dokumentetklagomål FSC®
Har ni ett klagomål gällande en FSC FM, FSC CoC eller PEFC certifierad certifikatsinnehavare kan ni skicka klagomålet till RepSWE@bureauveritas.com.
Vänligen se vår klagomålsprocess genom att följa länken nedan:
Hantering av klagomål och överklaganden gällande FSC®
Ladda ner dokument